تعامل سازنده با کاربران به همراه بیتل

چرا به تعامل سازنده با کاربرانمان نیاز داریم :

ارتباط و مهارت ارتباطی، بر خلاف آنچه در نگاه نخست به نظر می‌رسد کار ساده‌ای نیست.

اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر فکر کنیم، ما با مهارت ارتباطی می‌خواهیم بخشی از ساختاری را که در مغزمان شکل گرفته به مغز فرد دیگری در نقطه‌ی دیگری منتقل کنیم و ساختار مغز او را تغییر دهیم.

برای اینکار از ابزارهای کلامی و غیرکلامی استفاده می‌کنیم و امیدواریم آنچه در ذهن ما نقش بسته است، به همان شکل در ذهن طرف مقابل ثبت شود.

ارتباط موثر چیست؟

ارتباط موثر ، رابطه ای است که در آن ، شخص گیرنده ی پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند.

نقش گیرنده ی پیام در ارتباط موثر چیست؟

عبارات بیان شده در قسمت های قبلی نقش گیرنده ی پیام را انکار نمی کند بلکه تاکیدی بر این امر است که فرستنده‌ی پیام‌ها، مسئولیت دارد از تمام توان خود برای افزایش اثربخشی ارتباط استفاده کند و به سادگی بی‌توجهی یا بی‌دقتی مخاطب را به بهانه‌ای برای کاهش اثربخشی ارتباط تبدیل نکند.

بیتل چگونه به ارتباط موثر با کاربران کمک می کند؟

تعامل سازنده با کاربران و امکان ارسال پیامک های متنی و صوتی ، ابزاری ارزشمند و ایمن در ارسال پیامتان به مخاطبانتان خواهد بود. دربیتل امکانات گسترده برای ارسال انواع پیام های صوتی و متنی فراهم آمده است تا توسعه دهندگان و صاحبان کسب و کار خیالشان از بابت ارسال دقیق و بدون مشکل پیام ها و ارتباط موثر با کاربرانشان راحت باشد.

امکان گزارش گیری منظم و دقیق یکی از مهم ترین ویژگی های بیتل به حساب می آید . این سامانه توانایی گزارش دهی دقیق و لحظه به لحظه و در دسته های گوناگون (کمپین پیامکی ، صوتی ، ارسال انبوه،تبدیل متن به صوت و … ) را دارد که جزو ویژگی های مثبت و تاثیرگزار در انتخابتان خواهد بود.

خدمات بیتل شامل :

ارسال پیامک صوتی :

مجموع روابطی را که از طریق گفتن و گفتگو حاصل می شود ارتباط کلامی می گویند برای اینکه در ارتباط موثر با کاربران خود خود موفق شویم باید از کلمات با دقت استفاده کنیم هر کلمه ای احساسات , عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد برمی انگیزد . از این رو می توان با انتخاب واژه های مناسب و هم چنین سوار کردن این واژگان بر وزن و گام های مناسب با برندتان ؛ ارتباطی کاملا موثر با کاربران در هر مرحله داشته باشید.

ارسال پیامک متنی:

سامانه های پیامکی گوناگونی در سراسر کشور مشغول سرویس دهی به کاربرانشان هستند ، سامانه پیامکی در حقیقت محیطی است که شرکت ها و سایت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانید پیامک ارسال و دریافت کنید . این سامانه به دو روش ارسال پیامک ( اس ام اس ) تکی و ارسال پیامک گروهی ، سرویس دهی می کند که قابلیت های گوناگونی مانند :

  • ارسال پیامک در زمان مشخص و امکان تعریف کمپین زمان بندی شده
  • امکان افزایش اعتبار پنل به صورت انلاین و نقدی
  • ارسال پیامک شخصی سازی شده (امکان درج نام مخاطب و مشخصات آن در متن پیامک)
  • ارسال متناظر از اکسل
  • ارسال پیامک به صورت تفکیک شده ( شهر و جنسیت و …)
  • امکان ارسال پیامک به تمامی اپراتور های فعال
  • گزارش گیری مالی به صورت آنی
  • گزارش گیری درامدی و لحظه ای
  • امکان ارسال نامحدود از طریق دفترچه تلفن

ارسال کد یکبار مصرف :

امنیت اطلاعات کاربران و اهراز هویت آنها مسئله ای است که روز به روز به اهمیت آن برای استارت آپ ها و شرکت های حوزه ی IT کشور افزوده می شود. رمز یکبار مصرف یا OTP برای اعتبار سنجی کاربران و شماره موبایل های آنها مورد استفاده قرار می گیرد که بیان می کند کاربر با شماره ی تلفن وارد شده ایا کاربر سرویس شما هست یا خیر.

ویژگی های کد یکبار مصرف بیتل :

 

  • سرعت بالای ارسال کد OTP تنها با یک کلیک
  • قابلیت تعریف در برنامه ها و سیستم های از قبل نوشته شده
  • ارسال کد و شماره موبایل گیرنده تنها در یک لینک
  • پیاده سازی تحت وب سرویس RESTFUL
  • گارانتی دریافت 99.9 درصدی
  • استفاده آسان و مستقل از پلتفرم بودن

 

امیدواریم با استفاده از خدمات بیتل ، ارتباطتان با کاربرانتان بیش از پیش بیشتر و کیفیت آن نیز به همان اندازه بالاتر رود.

آراتل

 

ثبت ديدگاه